lauantai 18. syyskuuta 2010

Toko-menestystä ja muuta

Oon ollut taas tosi laiska päivityksien kanssa... enkä lupaa parantaa tapojani tulevaisuudesakaan :).

Ensin isoimmat ja kivoimmat uutiset:
Liz sai AVO1-tuloksen Uudenmaan PM-kisoissa (187,5p) ja oli luokkansa 2.!! Oltiinkin tosi ajoissa paikalla, niin Liz ehti rauhoittua. On ollut vähän ongelmia paikallaololn kaa (nousee istumaan --> levoton). Ja meidän UKU:n jukkue oli myös hieno: kaikki teki ykköset ja oltiin PM3!!! Tässä Lizin liikekohtaset pisteet:
1. paikallaolo 10
2. seuraaminen 9,5 (tuomari ylisti kyll meidän seuraamista paljon, mistä -0,5p? :)
3. maahanmeno 10
4. luoksetulo 10
5. seisominen 7,5 (kaksoiskäsky)
6. nouto 9,5 (hmm...kaksoiskäsky luovutuksessa; ei meinannut päästää irti ;)
7. Kaukot 10
8. hyppy 8 (kolautti takajalat)
9. Kok.vaikutus 8,5 (haukku liikkeiden välissä)

Oikein tyytväinen oon mun pikkuseen! Parasta oli että paikallaolo onnistui :)! Ihmetyttää vain tuo seisominen. Kuuntelikohan mun virittelykäskyä? Nytkähti kyll ekasta "seiso"-käskystä mut oli aika ihmeissään. Noutamisen luovutus lähinnä nauratti ;). Lizillä kun on aina ollut aika löysä ote kapulaan ja oon tehnyt paljon pitotreeniä sivulla, missä vaan silittelen sen kaulaa ja oon ottavinani kapulan. Oon myös vaatinut että pitää kapulasta loppuun asti, vaikka vähän vedän kapulasta. Eli luulen että sanoin vain liian hiljasen "irti"-käskyn!

Seuraavana sitten VOI-luokkaan, ehkä keväällä. Nyt viikon sisällä ollaan panostettu tunnariin ja metalliin. Tunnarissa näyttäis toimivan se, että laitetaan HIRRVEESTI vääriä kapuloita (nostelee/maistelee muita). Ollaan saatu nyt monta onnistunutta toistoa:)! Ja metalli oli vähän unohtunut sitten pentuaikojen. Siihen ei näytä toimvan vauhtinouto-idea (lelupalkka): roiskii ja heittelee kapulaa + haukkuu JA paljon! Eli vähän rauhallisempaa tyyliä nyt siihen: pitoharjoituksia naksulla! Ostin myös uuden (pienemmän) noutokapulan, ku taas joku oli nyysinyt/piillottanut mun metallin (Liz?). Oli jo kolmas metalli jonka oon ostanut! Ja pitäis varmaan alkaa opettaa sitä hyppynoutoakin joskus...

Ai nii...Liz kävi myös ekaa kertaa uimassa, niiku ihan oikeesti! Käytiin Hyvinkään koirauimalassa ja se oli Lizpetistä tosi kivaa! Kuviaki olis kamerassa jos niitä joskus jaksais tänne laittaa. Ylihuomenna mennään taas!

Ei kommentteja: